Escola de famílies

SESSIÓ FORMATIVA: “Educar sentint, educar amb sentit”

Ens endisarem en el món de les emocions, descobrint aquesta part fonamental de nosaltres mateixos/es

Dijous, 7 de febrer de 2019

En aquesta sessió ens endisarem en el món de les emocions, descobrint aquesta part fonamental de nosaltres mateixos/es. Posarem consciència en la pròpia dimensió emocional i entrenarem les nostres habilitats socioemocionals per a poder millorar la relació amb els nostres fills i filles. Donarem un sentit a allò que sentim, aprenent què ens estan dient les nostres emocions, per a poder créixer i acompanyar a créixer.

La sessió serà conduïda per Anna Rallo de l’entitat SEER.
SEER és un projecte social que treballa per a promoure la inclusió de l’educació emocional en tots els àmbits educatius i acompanyar la societat en un canvi de mirada que inclogui
el desenvolupament socioemocional com a element significatiu.

HORA: 16:45h. Tindrà una durada aproximada de 2 hores.
LLOC: L'entrada al centre serà per la porta d'infantil (Parc de Ca l'Arnús). Allà trobareu indicacions de l'espai on es realitzarà la sessió.

Cal inscripcio prèvia

Més informació i inscripcions aquí