Escola de famílies

Seguretat en el transport escolar

Document de l'Associació A Contramarcha Salva Vidas (ACM-SV) sobre la seguretat en el transport escolar

Conèixer quina és la manera més segura de circular en el transport escolar és el primer pas per a vetllar pels nostres infants en els desplaçaments.

Des de l'Ampa pensem que és convenient crear una comissió de transport, per tal d'aconseguir que els nostres fills i filles es desplacin de la manera més segura.

A continuació, us adjuntem un document publicat per la l'Associació ACM-SV, referent en seguretat infantil a l'automòbil, sobre els dispositius que augmenten la seguretat en el transport.

Si voleu participar en la comissió de transport podeu enviar el vostre contacte a: escolafamilieslolaangladabdn@gmail.com

Seguretat transport escolar